вторник, 12 июня 2012 г.

Модуль 10 .Рефлексія

У мене роль фасилітатора. Нове для мене слово.Зразу потягнулася до словника іншомовних слів -мамина наука ще з дитинства-  facilis — «легкий, зручний».В загальному ,то фасилітатор забезпечує групову комунікацію,тобто веде за собою, деригує.В нашуму випадку головним є  донести до учня думку про те, що основний результат навчання - здатність до інтенсивного і грамотному пошуку знань.
В даній системі за ціль ставлять особисті зміни,а не статичне знання.З цим я частково згідна ,тому що є і інші підходи до системи навчання .
Точно так само я не згідна з тим,що вміння розумно поставити запитання  є основою якісного навчання.Як на мене,то не важливо чи розумно воно поставлене ,чи не розумно,важливо щоб воно просто виникло і було зв"язане з потербою в відповіді.
А планування процесу та створення інструкційних карток -це я повністю підтримую:)

Комментариев нет:

Отправить комментарий