четверг, 7 июня 2012 г.

Модуль 2.Рефлексія

Проекти в навчанні

Оооо,це наболіле.Я ж хоч і математик за освітою,але вже 12 років стажу викладання трудового навчання .А в нас  проекти -це база процесу.
Тому я знаю суть цього всього з середини.
Так,я згідна з тим ,що звична форма навчання не забезпечує дітям того,що їм потрібно в сучасному житті .І сам метод проектів ,як такий ,є чудовим методом не тільки навчання, а й організацїї суспільного,політичного та економічного життя країни.
 І ось тут піде велике -велике але...Але ,до цього методу наші діти зовсім не готові.Скажете ,як завжди:учитель повинен підготувати.То розберемся що саме вчитель повинен підготувати для того,щоб широко використовувати метод проектів.
Беремо по мінімуму:1)учні повинні вміти користуватися різними джерелами інформації і вміти вибирати з тексту основне,робити тези,запам"ятовувати додаткові факти;
2) учні повинні бути згуртовані в класі ,тобто  відчувати себе особистістю і вміти взаємодіяти з іншими особистостями;
3)вони  повинні вміти самоорганізовуватися і контролювати свій час та дії.
Ось мінімум,без якого проект не досягне своєї істинної цілі.
А тепер питання:"Чи передбачено програмою час для роботи над цими аспектами?"
Той,хто хоч одним оком зиркнув в  програму молодшої школи,добре знає відповідь на це питання.
Просто нема коли.Декларуеться розгруженість учнів ,а нагруженість програми не зменшується ,а лише збільшується.Поділ на стандарт,академічний рівень і профільність ніяк не відображений при всяких зрізах чи при вступі в вузи.
Чому не дають  спеціальні уроки -тренінги по психології з найменших класів?
купа питань ,а відповіді нема.Лиш чергові гарні цілі ,які ,якщо негайно не дати відповідне матеріальне забезпечення.,підуть водою в пісок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий